Koszula i dresy. :)

Dzisiaj chciałam wam zaproponować stylizacje Koszula z dresami.


Witajcie Kochane. Dawno mnie tu nie było i powróciłam z powrotem. Jak będę mieć chwilkę czasu to będę dodawać posty. Mam nadzieję że wam się spodoba nowy post. Stylizacja którą chce pokazać jest codzienna i sportowa. Było piękne słońce więc warto było wykorzystać na zdjęcia. Zestaw który przygotowałam jest wygodny. Zawsze najlepiej czuje się w tym zestwie. Sportowe spodnie zestawiłam z białą bluzką i koszulą jasną Jeansową do tego połączyłam czerwone snakersy na koturnie na wierzch ubrałam kurtkę pikowaną modną w tym sezonie z torebką na ramię z firmy nike. Macie jakieś pytania to pisać. Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie.









Kurtka-Primavera
Koszula-New Yorker
Spodnie-New Yorker
Buty-Sklep stacjonarny
Torebka-Nike

Do Zobaczenia za niedługo! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Biel i czerń :)

Sportowo :)