Nowości oraz długi kardigan z jeansami :)

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować stylizację długi kardigan z jeansami

Długo mnie było, ponieważ była brzydka pogoda i nie było jak zrobić stylizacji dlatego musiałam poczekać na ładną pogodę i właśnie dzisiaj przygotowałam dla was stylizację, dlatego że pogoda nie była taka brzydka. Dzisiaj chciałam wam pokazać nowości o których pisałam wcześniej. Ta nowośc to długi kardigan w koloże pastelowego różu. Można go założyć gdy jest chłodno. Połączyłam go z t-shertem białym z darukiem który już był wcześniej w stylizacji, do tego założyłam jeansy i ubrałam na końcu białe trampki oraz założyłam czarną torebkę na ramię.











T-shirt- nie pamiętam
spodnie- bazarek
torebka- Primavera
buty-Deichmann

Życzę wam miłego weekendu :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biel i czerń :)

Koszula i dresy. :)

Sportowo :)