Biel i czerń :)

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować stylizacje biel i czerń :)


Majówka i po Majówce. Dzisiaj dla was przygotowałam stylizacje biel i czerń czyli żakiet czarny do tego ubrałam bokserkę w kolorze biało-złotym połączyłam to z wygodnymi leginsami w kwiatki które są modne w tym sezonie wiosenno-letnim i do tego założyłam szpilki w kolorze czarnym, a w następnym poście będą nowości które zakupiłam.













Żakiet-Primavera
Bokserka-Nie pamiętam
Leginsy-Bazarek
Buty-CCC

Życzę wam miłego wieczorku i czekajcie na kolejny post! :)

Komentarze

  1. Bardzo ładny zestaw, świetne spodnie uwielbiam kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak spodnie są prześliczne z tymi kwiatami :)

      Usuń
  2. Świetne spodnie :) Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak spodnie sa bardzo świetne :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. Udostępnie ją na swoim blogu o modzie na obcasach. pozdrawiam i zapraszam na moj blog
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) i tez również pozdrawiam;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Koszula i dresy. :)

Sportowo :)