Sportowo :)

Chciałam wam zaprezentowować stylizację sportową :)



Dzisiaj przygotowałam dla was stylizację sportową. W tej stylizacji którą chce wam pokazać jest sportowa, wygodna i na luzie w której czuje się najlepiej. Były już wcześniej stylizacje sportowe, ale dzisiaj chciałam wam pokazać coś trochę innego czyli sukienkę sportową. W takie upalne dni idealnie pasuje taka sukienka. Na sobie mam założoną sukienkę sportową w kolorze szaro-beżowym do tego założyłam białe trampki które pasują do sukienki oraz dodatek to bransoletka i  okulary przeciw słoneczne.







Sukienka-Sklep chińczyk
Buty
-deichmann
Bransoletka-Sklep chińczyk
Okulary-Sklep chińczyk


Życzę wam miłego wieczorku! :)

Komentarze

  1. uwielbiam czasami coś sportowego zarzucić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy07:23

    Fajne to jest, gdzie można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam ta sukienkę już dawno w sklepie chińskim.☺

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Biel i czerń :)

Koszula i dresy. :)