Elegancko :)

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować stylizację elegancką :)


Dzisiaj chciałam wam pokazać nowości które zakupiłam niedawno. Tak jak pisałam wcześniej mam kilka różnych stylizacji przygotowanych będą to różne stylizacje i dzisiaj chciałam wam pokazać dwa stylizacje elegancką i elegancką z połączonymi sportowymi air maxami które też dają uroku tej stylizacji i świetnie pasują. Pierwszą stylizcje którą chce wam pokazać jest bardzo elegancka z bardzo fajnym żakietem w kolorze różu z połączonym białym t-shirtem ze wzorkiem do tego dobrałam jeansy które bardzo ładnie leżą i są bardzo obcisłe do tego ubrałam czarne botki które już były wcześniej pokazane w innej stylizacji. Mam nadzięję że wam się spodoba, więc zapraszam do oglądania. :)






A druga stylizacja, którą chce wam również pokazać niczym się nie różni tylko tym że zamieniłam botki czarne na sportowe air maxy i też wygląda fajnie takie połączenie, gdy chcemy zamienić szpilki na wygodne sportowe air maxy...:)






Żakiet- Primavera
t-shirt- nie pamiętam
jeansy- Primavera
buty air maxy-Deichmann
botki czarne - Deichmann

Życzę wam udanego majowego weekendu! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Biel i czerń :)

Koszula i dresy. :)

Sportowo :)