Sportowo czyli na luzie :)

Dzisiaj Chciałam wam zaprezentować stylizację sportową na luzie. :)


Trochę czasu mnie tu nie było i zawsze coś u mnie się działo. Byłam chora i tak jakoś upłynął ten tydzień. Znowu wracam z  różnymi stylizacjami. Dzisiejsza stylizacja jest inna od tamtej stylizacji którą wam pokazywałam, jest sportowa i na luzie, gdzie w takiej stylizacji też czuje się najlepiej, ponieważ nie ma szpilek i gdy jesteśmy zabiegani lub gdy musimy coś szybko załatwić to taka stylizacja jest najlepsza. Stylizacja którą chce wam pokazać, jest bardzo wygodna. Dzisiaj pogoda była nie zaciekawa, ale udało nam sie zrobić stylizację. W tej stylizacji możemy iść do pracy lub do szkoły, ponieważ ta stylizacja jest na luzie. Na sobie mam założoną kurtkę pikowaną biało-czarną która jest modna w tym sezonie i jest w różnych kolorach do tego założyłam bluzę w kwiaty 3/4 rękaw i jeansy połączone z sportowymi air maxami które są bardzo wygodne z dodatkiem torby na ramię którą noszę na co dzień i jest bardzo pojemna. Zapraszam do oglądania tej stylizacji i komentowania. :)








Kurtka- Primavera
Bluzka-Primavera
Spodnie- bazarek
Torebka- Nike
Buty-Deichmann

Życzę wszystkim miłego weekendu! :)

Komentarze

  1. z całej stylizacji do gustu przypadła mi bluza :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluza naprawdę jest świetna i również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się bluza, jest bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylówka, uwielbiam sporotwy styl!
    Pozdrawiam Imienniczkę ! ,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Biel i czerń :)

Koszula i dresy. :)

Sportowo :)